Úgy tűnik, hogy a Dayoo ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Dayoo ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Dayoo webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Dayoo ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Dayoo új médiumok kifejlesztésével foglalkozik, amelyek információforrásként működnek.
A Dayoo új médiumok kifejlesztésével foglalkozik, amelyek információforrásként működnek.
A Dayoo ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail és call center.
A Dayoo-val kapcsolatba léphet e-mailben, vagy telefonon keresztül.
Felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatukkal úgy, hogy ír egy e-mailt a dayoo@gdgzrb.com címre.
Nem, a Dayoo nem támogatja az élő csevegést.
Attól függ, hogy milyen támogatásra van szüksége. Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalakkal ezen a számon: 020-81163454, 020-81163684, 020-81163448.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.