A Deem ügyfélszolgálati csapatának elérhetőségei, amelyek között e-mail, élő csevegés és telefonos támogatás is szerepelnek. A Deem egy utazáskezelő szoftver, amely fenntartható, elérhető vállalati utazásokat kínál, és pontos egészségügyi és biztonsági információkat nyújt.
Úgy tűnik, hogy a Deem ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Deem ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Deem webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Deem ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Deem egy olyan szoftvercéget képvisel, amely felhő alapú megoldásokat kínál a vállalati utazásokhoz, kiadásokhoz és kezeléshez. A Deem szoftverét úgy tervezték, hogy leegyszerűsítse a foglalási folyamatot a vállalati utazók számára, segítse a vállalkozásokat utazásaik és költségeik hatékonyabb kezelésében, és betekintést nyújtson a vállalati utazási költségekbe. A Deem megoldásait számos nagy szervezet és vállalat használja szerte a világon utazásaik és költségeik kezelésére.
A Deem ügyfélszolgálati munkatársai a következő támogatási módokat nyújtják: telefonhívások, közösségi média támogatás, kapcsolatfelvételi űrlap, tudásbázis és e-mail.
Támogatási portál: https://www.deem.com/product-support
Telefon: 888-753-2580
E-mail: ground.support@deem.com
Kapcsolatfelvételi űrlap: https://www.deem.com/contact-us
Tudástár: https://www.deem.com/resources/blog
Összehasonlítás: https://www.comparably.com/companies/deem?utm_source=widgets&utm_medium=cfc&utm_campaign=star_rating
Felveheti a kapcsolatot a Deem-mel, ha ellátogat a weboldalukra, amely a www.deem.com címen található, és rákattint a „Kapcsolatfelvétel” lehetőségre, amely az alján található navigációs menüben található. Ha erre a hivatkozásra kattint, egy webhelyre kerül, ahol számos osztály elérhetőségi adatait kaphatja meg. Felveheti a kapcsolatot egy értékesítővel, vagy kitölthet egy kapcsolatfelvételi űrlapot a Deem honlapján, hogy bemutatót kérjen, ha további információkat szeretne megtudni a Deem által kínált árukkal és szolgáltatásokkal kapcsolatban.
E-mailt küldhet a ground.support@deem.com címre, vagy kitölthet egy támogatási kérelmet a Deem webhelyén, ha segítségre van szüksége egy olyan problémával kapcsolatban, amely a Deemtől vásárolt termékekhez vagy szolgáltatásokhoz kapcsolódik. Sürgősebb probléma esetén a legjobb módja annak, hogy Deem képviselőjét elérje, az az, ha tárcsázza a + 888-753-2580-as telefonszámot, ha kérdése vagy aggálya van. Ezen a számon elérheti ügyfélszolgálati csapatot, és bármilyen technikai problémával vagy kérdéssel kapcsolatban tudnak segíteni.
Kevésbé sürgős problémák esetén a tudástár jó hely lehet, ahol egyszerű megoldást találhat kérdésére. A tudásbázis cikkekből áll, ahol az ügyfelek alapvető oktatóanyagokat vagy aktuális témákkal kapcsolatos ötleteket találhatnak.
A Deem több közösségi média csatornával is rendelkezik, ahol híreket, frissítéseket osztanak meg, és kapcsolatba lépnek követőikkel. Fő közösségi média csatornáik közé tartozik a Twitter csatorna, a LinkedIn, a Facebook, az Instagram vagy a YouTube videók, amelyek elgondolkodtató megbeszéléseket tartalmaznak az iparág vezetőivel olyan fontos témákról, mint a fenntarthatóság, a mobilitás, az LMBTQ biztonság és még sok más. Ezek a közösségi média csatornák lehetőséget biztosítanak a Deem számára, hogy kommunikáljon ügyfeleivel, partnereivel és a szélesebb közösséggel termékeikről és szolgáltatásaikról, iparági hírekről és vállalati frissítésekről.
A Deem eszköz egy utazáskezelő szoftver, amely fenntartható, elérhető vállalati utazásokat kínál, és pontos egészségügyi és biztonsági információkat ad légitársaságok, városrészek és még sok más számára.
A Deem ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás vagy telefonhívások.
Felveheti a Deem-mel a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi média támogatáson keresztül.
Az askdeem@deem.com e-mail címre írva felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Nem, Deem nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: + 1 888-753-2580.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.