Kapcsolatfelvételi lehetőségek listája a Deezer ügyfélszolgálata számára, beleértve az e-mailt, a call centert, a közösségi média támogatást és a fórumot Magyar nyelven.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Deezer ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Deezer ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Deezer webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Deezer ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Deezer olyan zene szolgáltató, amely személyre szabott zeneszámokat kínál.
A Deezer olyan zene szolgáltató, amely személyre szabott zeneszámokat kínál.
A Deezer ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás.
A Deezerrel felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja a közösségi fórumot, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat a support@deezer.com címre
Nem, a Deezer nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +33 (0)1 84 25 25 00
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.