Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dropbox Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Dropbox ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Dropbox ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Dropbox webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Dropbox ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Dropbox Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Dropbox ügyfélszolgálatával

Dropbox E-mail támogatás

https://www.dropbox.com/support

Csevegjen a Dropbox ügyfélszolgálati munkatársaival

Dropbox Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Dropbox ügyfélszolgálatával

Dropbox Call Center Támogatás

https://experience.dropbox.com/contact

További információ a Dropbox termékeiről

Dropbox Tudásbázis

https://blog.dropbox.com/

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Dropbox Instagram

Dropbox Instagram

instagram.com/Dropbox/

Dropbox Facebook oldal

Dropbox Facebook oldal

facebook.com/Dropbox

Dropbox Twitter

Dropbox Twitter

twitter.com/DropboxSupport

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Dropbox a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 1 nap .

Útmutató

Élő csevegés SLA

Dropbox a támogató ügynökök általában a csevegés felületen ennyi idő alatt válaszolnak 15 Perc .

Útmutató

Call Center SLA

Dropbox az ügyfélszolgálatosok általában ennyi idő alatt veszik fel a telefont 1 óra .

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Dropbox Általános Szerződési Feltételek

Dropbox Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Dropbox Adatvédelmi irányelvek

Dropbox Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Dropbox Biztonsági politika

Dropbox Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Dropbox GDPR

Dropbox GDPR

Nem ide vonatkozó

Dropbox Wikipedia Oldal

Dropbox Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Dropbox Partnerprogram

Dropbox Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Dropbox?

A Dropbox egy szoftver, mint szolgáltató cég. A Dropbox egy fájltárhely-szolgáltatás, amely felhőtárolást, fájlszinkronizálást, személyes felhőt és kliens szoftvert kínál.

Milyen támogatást kínál a Dropbox?

A Dropbox ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, telefonos központ, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan léphetek kapcsolatba a Dropbox-szal?

Kapcsolatba léphet a Dropbox-szal e-mailben, csevegést indíthat egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívhatja a forródrótot vagy üzenetet hagyhat az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.

Mi a Dropbox e-mail címe?

Az űrlap kitöltésével kapcsolatba léphet a Dropbox-szal: https://www.dropbox.com/support

Rendelkezik élő csettel a Dropbox?

Igen, a Dropbox rendelkezik élő csevegéstámogatással. Ugrás a webhelyre: https://www.dropbox.com/support

Hogyan beszélhetek valakivel a Dropboxnál?

Ha inkább hívástámogatást szeretne, felveheti a kapcsolatot a segélyvonalukkal: https://experience.dropbox.com/contact

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.