Úgy tűnik, hogy a DSers ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a DSers ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a DSers webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a DSers ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A DSers célja, hogy segítse a dropshippereket az AliExpress dropshipping üzletág növekedésében, és olyan online áruházakat bővítsen, mint a Shopify, a Wix és a Woocommerce.
A DSers ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, önkiszolgáló támogatás és élő chat támogatás.
Felveheti a kapcsolatot a DSers-szel, ha e-mailt küld nekik, vagy üzenetet hagy nekik valamelyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben. Vagy üzenetet küldhet nekik az élő chat-csatornán keresztül.
A support@dsers.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Igen, felkeresheti ezt az oldalt, és megkeresheti a csevegés gombot.
A DSers nem nyújt call center támogatást.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.