DSers Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a DSers ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a DSers ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a DSers webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a DSers ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

DSers Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a DSers ügyfélszolgálatával

DSers E-mail támogatás

support@dserspro.com

Csevegjen a DSers ügyfélszolgálati munkatársaival

DSers Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a DSers ügyfélszolgálatával

DSers Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

További információ a DSers termékeiről

DSers Tudásbázis

https://help.dsers.com/

Vegyen részt a DSers közösségi fórum-beszélgetéseiben

DSers Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

DSers Instagram

DSers Instagram

Nem ide vonatkozó

DSers Facebook oldal

DSers Facebook oldal

facebook.com/DSersOfficial

DSers Twitter

DSers Twitter

Nem ide vonatkozó

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

DSers Általános Szerződési Feltételek

DSers Általános Szerződési Feltételek

dsers.com/terms-of-service

DSers Adatvédelmi irányelvek

DSers Adatvédelmi irányelvek

dsers.com/privacy

DSers Biztonsági politika

DSers Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

DSers GDPR

DSers GDPR

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

DSers Wikipedia Oldal

DSers Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Frequently asked questions

Mi az a DSers?

A DSers célja, hogy segítse a dropshippereket az AliExpress dropshipping üzletág növekedésében, és olyan online áruházakat bővítsen, mint a Shopify, a Wix és a Woocommerce.

Milyen támogatást kínál a DSers?

A DSers ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, önkiszolgáló támogatás és élő chat támogatás.

Hogyan léphetek kapcsolatba a DSers-szel?

Felveheti a kapcsolatot a DSers-szel, ha e-mailt küld nekik, vagy üzenetet hagy nekik valamelyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben. Vagy üzenetet küldhet nekik az élő chat-csatornán keresztül.

Mi a DSers e-mail címe?

A support@dsers.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.

Van élő chatje a DSers-nek?

Igen, felkeresheti ezt az oldalt, és megkeresheti a csevegés gombot.

Hogyan beszélhetek valakivel a DSers-nél?

A DSers nem nyújt call center támogatást.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.