Az Exame weboldalán megtalálhatók az ügyfélszolgálati elérhetőségek, amelyen keresztül kapcsolatba lehet lépni a képviselőkkel.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Exame ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Exame ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Exame webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Exame ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az EXAME az ország személyes, szakmai és üzleti fejlődésének fő eszköze.
Az EXAME a személyes, szakmai és üzleti fejlődés fő eszköze az országban.
Az Exame vállalat ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő chat, közösségi média és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet az Exame céggel e-mailben, élő csetet kezdeményezve egy ügynökkel a weboldalukon, vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformjukon. Ha inkább az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, használhatja a tudásbázisukat.
Ügyfélszolgálatukkal ezen az e-mail címen léphet kapcsolatba: atendimento@exame.com
Igen, az Exame kínál élő chat támogatást. Menjen ide: https://exame.zendesk.com/hc/pt-br
Az Exame nem kínál call center támogatást.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.