Kapcsolattartási lehetőségek a Feefo ügyfélszolgálathoz.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Feefo ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Feefo ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Feefo webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Feefo ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Feefo egy globális értékelési és betekintési vállalat, amely több, mint 3500 vállalkozással dolgozik együtt.
A Feefo egy globális értékelési és betekintési vállalat, amely több, mint 3500 vállalkozással dolgozik együtt.
A Feefo ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Feefoval felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat a support@feefo.com címre
Nem, a Feefo nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +44 203 362 4209
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.