Úgy tűnik, hogy a Forrester ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Forrester ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Forrester webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Forrester ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Forrester Research technológiai kutatási jelentéseket készít, tanácsadói szolgáltatásokat és technológiai konferenciákat biztosít.
A Forrester Research technológiai kutatási jelentéseket készít, tanácsadói szolgáltatásokat és technológiai konferenciákat biztosít.
A Forrester ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Felveheti a kapcsolatot a Forresterrel, ha felhívja őket, vagy üzenetet hagy az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A Forrester nem rendelkezik e-mail támogatással.
Nem, a Forrester nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 617.613.5730.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.