Úgy tűnik, hogy a Forrester ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Forrester ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Forrester webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Forrester ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Forrester Research technológiai kutatási jelentéseket készít, tanácsadói szolgáltatásokat és technológiai konferenciákat biztosít.
A Forrester Research technológiai kutatási jelentéseket készít, tanácsadói szolgáltatásokat és technológiai konferenciákat biztosít.
A Forrester ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Felveheti a kapcsolatot a Forresterrel, ha felhívja őket, vagy üzenetet hagy az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A Forrester nem rendelkezik e-mail támogatással.
Nem, a Forrester nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 617.613.5730.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.