Úgy tűnik, hogy a Fresha ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Fresha ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Fresha webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Fresha ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
fresha.com/docs/legal-clauses-privacy.pdf
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Fresha, korábban Shedul, egy felhőalapú találkozók ütemezése és üzleti menedzsment szoftvermegoldás.
A Fresha, korábban Shedul, egy felhőalapú találkozók ütemezése és üzleti menedzsment szoftvermegoldás.
A Fresha ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Fresha ügyfélszolgálatával kapcsolatba léphet e-mailben, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: info@shedul.com.
Nem, a Fresha nem rendelkezik élő chat támogatással.
A Shedul nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.