GetResponse Help Desk elérhetőségei és támogatási csatornái, beleértve az e-mail támogatást, élő chatet, fórumot és közösségi média támogatást. További információk a GetResponse adatvédelmi irányelveiről és partnerprogramjairól is elérhetők.
Úgy tűnik, hogy a GetResponse ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a GetResponse ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a GetResponse webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a GetResponse ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A GetResponse egy felhőalapú e-mail marketing, webhelykészítő és konverziós tölcsér eszköz, amely marketingtevékenységeket kezel.
A GetResponse cég ügyfélszolgálati csapata személyre szabott segítséget és tanácsot ad. A támogatási csapattal folytatott minden interakció egyedi, és minden probléma vagy kérdés gyors, elkötelezett és időben történő megoldásának ígéretével jár. A GetResponse ügyfélszolgálat a hét minden napján, 24 órában működik, és elérhető e-mailben, online chaten és telefonon, így biztosítva, hogy minden ügyfél hozzáférjen a szükséges segítséghez és útmutatáshoz. A GetResponse minden kommunikációs csatornán elkötelezett szakemberekkel egy mindent az egyben megoldást jelent az ügyfélszolgálat számára.
A GetResponse egy felhőalapú e-mail marketing, webhelykészítő és konverziós tölcsér eszköz, amely marketingtevékenységeket kezel.
A GetResponse ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: közösségi média támogatás, élő chat, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.
Felveheti a kapcsolatot a GetResponse-szal, ha üzenetet hagy nekik a közösségi média támogatásukon vagy az élő csevegésen keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
A GetResponse nem nyújt e-mailes támogatást.
Igen, a GetResponse rendelkezik élő csevegési támogatással.
A GetResponse nem ad kapcsolatot az ügyfélszolgálathoz.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.