Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpshift Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Helpshift ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Helpshift ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Helpshift webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Helpshift ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Helpshift Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Helpshift ügyfélszolgálatával

Helpshift E-mail támogatás

info@helpshift.com

Csevegjen a Helpshift ügyfélszolgálati munkatársaival

Helpshift Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Helpshift ügyfélszolgálatával

Helpshift Call Center Támogatás

+1 415-400-4315

További információ a Helpshift termékeiről

Helpshift Tudásbázis

https://support.helpshift.com/kb/

Vegyen részt a Helpshift közösségi fórum-beszélgetéseiben

Helpshift Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Helpshift Instagram

Helpshift Instagram

Nem ide vonatkozó

Helpshift Facebook oldal

Helpshift Facebook oldal

facebook.com/helpshift

Helpshift Twitter

Helpshift Twitter

twitter.com/helpshift

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Helpshift Általános Szerződési Feltételek

Helpshift Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Helpshift Adatvédelmi irányelvek

Helpshift Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Helpshift Biztonsági politika

Helpshift Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Helpshift GDPR

Helpshift GDPR

Nem ide vonatkozó

Helpshift Wikipedia Oldal

Helpshift Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Helpshift Partnerprogram

Helpshift Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Helpshift?

A Helpshift újradefiniálja, hogyan kezelik a vállalatok az ügyfélszolgálatot mobilon.

 

Milyen támogatást kínál a Helpshift?

A Helpshift ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Helpshift-tel?

Felveheti a kapcsolatot a Helpshift-tel, ha e-mailt küld nekik, csevegést kezdeményez egy élő ügynökkel a webhelyükön, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a Helpshift e-mail címe?

Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a support@helpshift.com e-mail címen

Van élő chatje a Helpshift-nek?

Igen, a Helpshift rendelkezik élő chat támogatással. Menjen az oldalra, és keresse meg a csevegés gombot:  https://www.helpshift.com/

Hogyan beszélhetek valakivel a Helpshiftnél?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 415-400-4315

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.