Helpshift Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Helpshift ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Helpshift ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Helpshift webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Helpshift ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Lépjen a https://www.helpshift.com/
Helpshift is a digital support platform that provides in-app help and chat experiences for mobile users. The platform automates satisfaction and resolves common user issues through bots, saving on operational costs, and yielding higher CSAT. Helpshift is trusted by leading mobile apps and customers can request a product demo to see the power of the Helpshift platform.

Helpshift Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Helpshift ügyfélszolgálatával

Helpshift E-mail támogatás

info@helpshift.com

Csevegjen a Helpshift ügyfélszolgálati munkatársaival

Helpshift Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Helpshift ügyfélszolgálatával

Helpshift Call Center Támogatás

+1 415-400-4315

További információ a Helpshift termékeiről

Helpshift Tudásbázis

https://support.helpshift.com/kb/

Vegyen részt a Helpshift közösségi fórum-beszélgetéseiben

Helpshift Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Helpshift Instagram

Helpshift Instagram

Nem ide vonatkozó

Helpshift Facebook oldal

Helpshift Facebook oldal

facebook.com/helpshift

Helpshift Twitter

Helpshift Twitter

twitter.com/helpshift

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Helpshift Általános Szerződési Feltételek

Helpshift Általános Szerződési Feltételek

helpshift.com/legal/terms/

Helpshift Adatvédelmi irányelvek

Helpshift Adatvédelmi irányelvek

helpshift.com/legal/privacy/

Helpshift Biztonsági politika

Helpshift Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Helpshift GDPR

Helpshift GDPR

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

Helpshift Wikipedia Oldal

Helpshift Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Helpshift Partnerprogram

Helpshift Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

A Helpshift újradefiniálja, hogyan kezelik a vállalatok az ügyfélszolgálatot mobilon

Frequently asked questions

Mi az a Helpshift?

A Helpshift újradefiniálja, hogyan kezelik a vállalatok az ügyfélszolgálatot mobilon.

 

Milyen támogatást kínál a Helpshift?

A Helpshift ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Helpshift-tel?

Felveheti a kapcsolatot a Helpshift-tel, ha e-mailt küld nekik, csevegést kezdeményez egy élő ügynökkel a webhelyükön, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a Helpshift e-mail címe?

Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a support@helpshift.com e-mail címen

Van élő chatje a Helpshift-nek?

Igen, a Helpshift rendelkezik élő chat támogatással. Menjen az oldalra, és keresse meg a csevegés gombot:  https://www.helpshift.com/

Hogyan beszélhetek valakivel a Helpshiftnél?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 415-400-4315

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.