Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Hesk Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Hesk ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Hesk ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Hesk webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Hesk ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Hesk Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Hesk ügyfélszolgálatával

Hesk E-mail támogatás

info@sysaid.com

Csevegjen a Hesk ügyfélszolgálati munkatársaival

Hesk Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Hesk ügyfélszolgálatával

Hesk Call Center Támogatás

1-800-686-7047

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Hesk Instagram

Hesk Instagram

Nem ide vonatkozó

Hesk Facebook oldal

Hesk Facebook oldal

Nem ide vonatkozó

Hesk Twitter

Hesk Twitter

twitter.com/HESKdotCOM

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Hesk Általános Szerződési Feltételek

Hesk Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Hesk Adatvédelmi irányelvek

Hesk Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Hesk Biztonsági politika

Hesk Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Hesk GDPR

Hesk GDPR

Nem ide vonatkozó

Hesk Wikipedia Oldal

Hesk Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Hesk Partnerprogram

Hesk Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Hesk?

A Hesk az a szoftver, amely helpdesk képességeket kínál az informatikai (IT) szervezeteknek.

Milyen támogatást kínál a Hesk?

A Hesk ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Hesk ügyfélszolgálatával?

A Heskkel kapcsolatba léphet e-mailben, telefonon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

Mi a Hesk e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre:  info@sysaid.com.

 

Van élő chatje a Hesk-nek?

Nem, a Hesk nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Hesk-nél?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon: 1-800-686-7047.

 

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.