Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IDC Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a IDC ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a IDC ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a IDC webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a IDC ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

IDC Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a IDC ügyfélszolgálatával

IDC E-mail támogatás

idc_support@idc.com

Csevegjen a IDC ügyfélszolgálati munkatársaival

IDC Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a IDC ügyfélszolgálatával

IDC Call Center Támogatás

1-800-343-4952

További információ a IDC termékeiről

IDC Tudásbázis

https://www.idc.com/prodserv

Vegyen részt a IDC közösségi fórum-beszélgetéseiben

IDC Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

IDC Instagram

IDC Instagram

Nem ide vonatkozó

IDC Facebook oldal

IDC Facebook oldal

facebook.com/IDCResearch/

IDC Twitter

IDC Twitter

twitter.com/idc

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

IDC Általános Szerződési Feltételek

IDC Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

IDC Adatvédelmi irányelvek

IDC Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

IDC Biztonsági politika

IDC Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

IDC GDPR

IDC GDPR

Nem ide vonatkozó

IDC Wikipedia Oldal

IDC Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

IDC Partnerprogram

IDC Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az IDC?

Az IDC megvizsgálja a fogyasztói piacokat eszközök, alkalmazások, hálózatok és szolgáltatások alapján, hogy teljes körű megoldásokat nyújtson ezeknek a bővülő piacoknak a sikeréhez.

Milyen támogatást kínál az IDC?

Az IDC ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az IDC-vel?

Az IDC-vel felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi az IDC e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: idc_support@idc.com.

Van élő chatje az IDC-nek?

Nem, az IDC nem támogatja az élő csevegést.

 

Hogyan beszélhetek valakivel az IDC-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon: 1-800-343-4952.

 

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.