Intercom Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Intercom ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Intercom ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Intercom webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Intercom ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Intercom Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Intercom ügyfélszolgálatával

Intercom E-mail támogatás

team@intercom.com

Csevegjen a Intercom ügyfélszolgálati munkatársaival

Intercom Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Intercom ügyfélszolgálatával

Intercom Call Center Támogatás

+1 415-673-3820

További információ a Intercom termékeiről

Intercom Tudásbázis

https://www.intercom.com/help/en/

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Intercom Instagram

Intercom Instagram

instagram.com/intercom/

Intercom Facebook oldal

Intercom Facebook oldal

facebook.com/intercominc/

Intercom Twitter

Intercom Twitter

twitter.com/intercom

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Intercom Általános Szerződési Feltételek

Intercom Általános Szerződési Feltételek

intercom.com/legal/terms-and-policies?on_pageview_event=terms_footer

Intercom Adatvédelmi irányelvek

Intercom Adatvédelmi irányelvek

intercom.com/legal/privacy

Intercom Biztonsági politika

Intercom Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

Intercom Wikipedia Oldal

Intercom Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Intercom Partnerprogram

Intercom Partnerprogram

intercom.com/partner/services-program

Helyszín

Az Intercom egy ügyfélkommunikációs platform, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy lássák, ki használja terméküket vagy webhelyüket, és megkönnyíti a velük való személyes kommunikációt.

Frequently asked questions

Mi az Intercom?

Az Intercom egy ügyfélkommunikációs platform, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy lássák, ki használja terméküket vagy webhelyüket, és megkönnyíti a velük való személyes kommunikációt.

Milyen támogatást kínál az Intercom?

Az Intercom ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, telefonhívások, élő chat, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Intercom-mal?

Felveheti a kapcsolatot az Intercom-mal e-mailben, élő csevegésben, forródrótjuk felhívásával, vagy üzenetet hagyva a közösségi média támogatásán keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.

Mi az Intercom e-mail címe?

A team@intercom.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.

Van élő chatje az Intercom-nak?

Igen, az Intercom rendelkezik élő chat támogatással.

Hogyan beszélhetek valakivel az Intercom-nál?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, kapcsolatba léphet velük ezen a számon: + 1 415-673-3820.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.