Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Útmutató
  • Ipsos ügyfélszolgálat elérhetőségei

Ipsos ügyfélszolgálat elérhetőségei

Úgy tűnik, hogy a Ipsos ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Ipsos ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Ipsos webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Ipsos ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Ipsos Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Ipsos ügyfélszolgálatával

Ipsos E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Ipsos ügyfélszolgálati munkatársaival

Ipsos Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Ipsos ügyfélszolgálatával

Ipsos Call Center Támogatás

(+33) 1 41 98 90 00

További információ a Ipsos termékeiről

Ipsos Tudásbázis

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Ipsos közösségi fórum-beszélgetéseiben

Ipsos Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Ipsos Instagram

Ipsos Instagram

Nem ide vonatkozó

Ipsos Facebook oldal

Ipsos Facebook oldal

facebook.com/IpsosGlobal/

Ipsos Twitter

Ipsos Twitter

twitter.com/ipsos

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Ipsos Általános Szerződési Feltételek

Ipsos Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Ipsos Adatvédelmi irányelvek

Ipsos Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Ipsos Biztonsági politika

Ipsos Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Ipsos GDPR

Ipsos GDPR

Nem ide vonatkozó

Ipsos Wikipedia Page

Ipsos Wikipedia Page

Nem ide vonatkozó

Ipsos Partnerprogram

Ipsos Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az Ipsos?

Az Ipsos a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata, amely 90 piacon működik, több mint 18 000 kutatási szakemberrel.

Milyen támogatást kínál az Ipsos?

Az Ipsos ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail űrlapon keresztül, call center, közösségi média támogatás.

 

Hogyan léphetek kapcsolatba az Ipsossal?

Az Ipsos-szal kapcsolatba léphet e-mailben, űrlapon keresztül, telefonon keresztül, vagy üzenetet hagyhat az egyik közösségi média platformjukon.

 

Mi az Ipsos e-mail címe?

Az űrlap kitöltésével kapcsolatba léphet az Ipsos-szal: https://www.ipsos.com/en/contact

Van élő chatje az Ipsosnak?

Nem, az Ipsos nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszéljek valakivel a Ipsosnál?

Ha inkább hívástámogatást szeretne, lépjen kapcsolatba velük ezen a számon:  (+33) 1 41 98 90 00

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.