Az Ipsos ügyfélszolgálati elérhetőségeinek listája, beleértve az e-mail, call center és közösségi média támogatást.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Ipsos ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Ipsos ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Ipsos webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Ipsos ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Ipsos a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata, amely 90 piacon működik, több mint 18 000 kutatási szakemberrel.
Az Ipsos a világ harmadik legnagyobb piackutató vállalata, amely 90 piacon működik, több mint 18 000 kutatási szakemberrel.
Az Ipsos ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail űrlapon keresztül, call center, közösségi média támogatás.
Az Ipsos-szal kapcsolatba léphet e-mailben, űrlapon keresztül, telefonon keresztül, vagy üzenetet hagyhat az egyik közösségi média platformjukon.
Az űrlap kitöltésével kapcsolatba léphet az Ipsos-szal: https://www.ipsos.com/en/contact
Nem, az Ipsos nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább hívástámogatást szeretne, lépjen kapcsolatba velük ezen a számon: (+33) 1 41 98 90 00
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.