Úgy tűnik, hogy a JazzHR ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a JazzHR ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a JazzHR webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a JazzHR ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A JazzHR egy erőteljes, felhasználóbarát, jelentkezőkövető rendszer, amelynek célja, hogy segítse a vállalkozásokat a toborzási céljaik túllépésében.
A JazzHR egy erőteljes, felhasználóbarát, jelentkezőkövető rendszer, amelynek célja, hogy segítse a vállalkozásokat a toborzási céljaik túllépésében.
A JazzHR ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A JazzHR-rel felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a support@jazzhr.com vagy hello@jazzhr.com e-mail címen.
Nem, a JazzHR nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: (888) 885.5299.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.