Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

JetBrains Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a JetBrains ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a JetBrains ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a JetBrains webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a JetBrains ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

JetBrains Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a JetBrains  ügyfélszolgálatával

JetBrains E-mail támogatás

sales@jetbrains.com

Csevegjen a JetBrains  ügyfélszolgálati munkatársaival

JetBrains Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a JetBrains  ügyfélszolgálatával

JetBrains Call Center Támogatás

+420 241 722 501

További információ a JetBrains  termékeiről

JetBrains Tudásbázis

https://www.jetbrains.com/help/

Vegyen részt a JetBrains  közösségi fórum-beszélgetéseiben

JetBrains Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

JetBrains  Instagram

JetBrains Instagram

instagram.com/jetbrains/

JetBrains  Facebook oldal

JetBrains Facebook oldal

facebook.com/JetBrains

JetBrains  Twitter

JetBrains Twitter

twitter.com/jetbrains

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

JetBrains  Általános Szerződési Feltételek

JetBrains Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

JetBrains  Adatvédelmi irányelvek

JetBrains Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

JetBrains  Biztonsági politika

JetBrains Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

JetBrains  GDPR

JetBrains GDPR

Nem ide vonatkozó

JetBrains  Wikipedia Oldal

JetBrains Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

JetBrains  Partnerprogram

JetBrains Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a JetBrains?

A JetBrains a világ vezető professzionális fejlesztési eszközök forgalmazója.

 

Milyen támogatást kínál a JetBrains?

A JetBrains ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a JetBrainssel?

A JetBrainssel felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik platformján. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a JetBrains e-mail címe?

Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a sales@jetbrains.com e-mail címen

Van élő chatje a JetBrains-nek?

Nem, a JetBrains nem támogatja az élő csevegést.

 

Hogyan beszéljek valakivel a JetBrains-nél?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +420 241 722 501

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.