Elérhetőségek és támogatási lehetőségek a Kaggle-nél: tudásbázis, fórum, közösségi média támogatás. Kapcsolatfelvételi lehetőségek emailben, éles csevegésben vagy hívással. Csatlakozzon a Kaggle közösségéhez és ossza meg tapasztalatait a versenyeken és projekteken!
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Kaggle ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Kaggle ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Kaggle webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Kaggle ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Kaggle beállítást nem igénylő, testreszabható Jupyter notebook környezetet kínál.
A Kaggle beállítást nem igénylő, testreszabható Jupyter notebook környezetet kínál.
A Kaggle ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet Kaggle-lel, üzenetet hagyva nekik a közösségi médiájuk egyik platformján. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A Kaggle nem támogatja az e -maileket.
Nem, a Kaggle nem támogatja az élő csevegést.
A Kaggle nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.