Az ügyfélszolgálati csapat elérhetőségei a Kajabi weboldalán, segítség a felhasználóknak a kapcsolattartásban.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Kajabi ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Kajabi ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Kajabi webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Kajabi ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Minden az egyben platform, amely megkönnyíti az online tanfolyamok létrehozását, marketing kampányok indítását, a céloldalak létrehozását és még sok mást.
Minden az egyben platform, amely megkönnyíti az online tanfolyamok létrehozását, marketing kampányok indítását, a céloldalak létrehozását és még sok mást.
A Kajabi ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Kajabival e-mailben, vagy üzenetet hagyhat az egyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
Kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálatukkal a support@kajabi.com címen
Nem, a Kajabi nem rendelkezik élő chat támogatással.
A Kajabi nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.