• Útmutató
  • Kaspersky Antivirus Help Desk Elérhetőségek

Kaspersky Antivirus Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Kaspersky ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Kaspersky ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Kaspersky webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Kaspersky ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Kaspersky Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Kaspersky ügyfélszolgálatával

Kaspersky E-mail támogatás

info@kaspersky.com

Csevegjen a Kaspersky ügyfélszolgálati munkatársaival

Kaspersky Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Kaspersky ügyfélszolgálatával

Kaspersky Call Center Támogatás

+ 866-328-5700

További információ a Kaspersky termékeiről

Kaspersky Tudásbázis

https://support.kaspersky.com/

Vegyen részt a Kaspersky közösségi fórum-beszélgetéseiben

Kaspersky Fórum

https://forum.kaspersky.com/

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Kaspersky Instagram

Kaspersky Instagram

Nem ide vonatkozó

Kaspersky Facebook oldal

Kaspersky Facebook oldal

facebook.com/Kaspersky

Kaspersky Twitter

Kaspersky Twitter

twitter.com/kaspersky

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Kaspersky a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 6 óra .

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Kaspersky Általános Szerződési Feltételek

Kaspersky Általános Szerződési Feltételek

https://support.kaspersky.com/corporate/conditions

Kaspersky Adatvédelmi irányelvek

Kaspersky Adatvédelmi irányelvek

kaspersky.com/global-privacy-policy

Kaspersky Biztonsági politika

Kaspersky Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Kaspersky GDPR

Kaspersky GDPR

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

Kaspersky Wikipedia Oldal

Kaspersky Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Kaspersky Partnerprogram

Kaspersky Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Kaspersky Ügyfélszolgálat

Mi az a Kapersky?

A Kaspersky egy multinacionális kiberbiztonsági és vírusirtó szolgáltató, amelynek székhelye Moszkvában, Oroszországban található. A Kapersky szoftver víruskereső, végpontbiztonsági és egyéb termékeket kínál, amelyek célja a felhasználók rosszindulatú programok, vírusok és egyéb kiberfenyegetések elleni védelme.

A Kaspersky ügyfélszolgálatot kínál számos csatornán keresztül, többek között:

Milyen ügyfélszolgálatot kínál a Kaspersky?

Tudástár

A Kapersky részletes tudástárat kínál, ahol az ügyfelek választ találhatnak a gyakori problémákra. Ez a rész lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy konkrét információkat találjanak termékeikről vagy szolgáltatásairól, valamint elhárítsák a használat során felmerülő műszaki problémákat.

Call center

Az ügyfelek közvetlenül elérhetik a csapatot a több nyelven elérhető nemzetközi telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Ez az elérhető forródrót lépésről lépésre útmutatást ad azoknak az ügyfeleknek is, akiknek nincs vagy alig rendelkeznek műszaki ismeretekkel.

A közösségi média támogatása

A Kaperksy az összes legnépszerűbb közösségi média csatornán is jelen van, és a kiberbiztonsági hírekkel és fontos értesítésekkel kapcsolatos frissítéseket biztosít.

Összességében az ügyfélszolgálati lehetőségek átfogó kombinációja azt jelenti, hogy az ügyfelek által tapasztalt problémák gyorsan megoldhatók, ami javítja a felhasználói élményt, és elégedettek maradnak az ügyfelekkel.

Frequently asked questions

Mi az a Kaspersky?

A Kaspersky anti-virus azt kínálja ügyfeleinek, hogy megakadályozzák, hogy vírusok, zsarolóprogramok vagy kémprogramok támadják meg számítógépüket.

Milyen támogatást kínál a Kaspersky?

A Kaspersky ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás vagy fórumtámogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Kaspersky-vel?

A Kasperskyvel kapcsolatba léphet úgy, hogy e-mailt küld neki, vagy üzenetet hagy a támogatási eszközeiken keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.

Mi a Kaspersky e-mail címe?

Az info@kaspersky.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.

Van élő chatje a Kaspersky-nek?

Nem, a Kaspersky nem támogatja az élő csevegést.

Hogyan beszélhetek valakivel a Kaspersky-nél?

Ha inkább felhívná a támogatást, kapcsolatba léphet velük ezen a számon: +  866-328-5700. 

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.