LiveAgent nem kapcsolódik a Kaspersky ügyfélszolgálathoz, de elérhetőségeket kínál: e-mail (info@kaspersky.com), call center (+866-328-5700), tudásbázis és közösségi fórumok. Közösségi média: Facebook és Twitter.
Úgy tűnik, hogy a Kaspersky ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Kaspersky ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Kaspersky webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Kaspersky ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Kaspersky a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 6 óra .
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Kaspersky egy multinacionális kiberbiztonsági és vírusirtó szolgáltató, amelynek székhelye Moszkvában, Oroszországban található. A Kapersky szoftver víruskereső, végpontbiztonsági és egyéb termékeket kínál, amelyek célja a felhasználók rosszindulatú programok, vírusok és egyéb kiberfenyegetések elleni védelme.
Telefon: directly at +1 (866) 328-5700
E-mail: info@kaspersky.com
Tudásbázis/GYIK: https://support.kaspersky.com/
Fórum: https://forum.kaspersky.com/
A Kapersky részletes tudástárat kínál, ahol az ügyfelek választ találhatnak a gyakori problémákra. Ez a rész lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy konkrét információkat találjanak termékeikről vagy szolgáltatásairól, valamint elhárítsák a használat során felmerülő műszaki problémákat.
Az ügyfelek közvetlenül elérhetik a csapatot a több nyelven elérhető nemzetközi telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Ez az elérhető forródrót lépésről lépésre útmutatást ad azoknak az ügyfeleknek is, akiknek nincs vagy alig rendelkeznek műszaki ismeretekkel.
A Kaperksy az összes legnépszerűbb közösségi média csatornán is jelen van, és a kiberbiztonsági hírekkel és fontos értesítésekkel kapcsolatos frissítéseket biztosít.
Összességében az ügyfélszolgálati lehetőségek átfogó kombinációja azt jelenti, hogy az ügyfelek által tapasztalt problémák gyorsan megoldhatók, ami javítja a felhasználói élményt, és elégedettek maradnak az ügyfelekkel.
A Kaspersky anti-virus azt kínálja ügyfeleinek, hogy megakadályozzák, hogy vírusok, zsarolóprogramok vagy kémprogramok támadják meg számítógépüket.
A Kaspersky ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás vagy fórumtámogatás.
A Kasperskyvel kapcsolatba léphet úgy, hogy e-mailt küld neki, vagy üzenetet hagy a támogatási eszközeiken keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
Az info@kaspersky.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Nem, a Kaspersky nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná a támogatást, kapcsolatba léphet velük ezen a számon: + 866-328-5700.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.