Ingyenes próba

Micro Focus Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Micro Focus ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Micro Focus ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Micro Focus webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Micro Focus ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Micro Focus Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Micro Focus ügyfélszolgálatával

Micro Focus E-mail támogatás

supportline@microfocus.com

Csevegjen a Micro Focus ügyfélszolgálati munkatársaival

Micro Focus Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Micro Focus ügyfélszolgálatával

Micro Focus Call Center Támogatás

+1-800-632-6265

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Micro Focus Instagram

Micro Focus Instagram

instagram.com/_microfocus/

Micro Focus Facebook oldal

Micro Focus Facebook oldal

facebook.com/MicroFocus

Micro Focus Twitter

Micro Focus Twitter

twitter.com/MicroFocus

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Micro Focus Általános Szerződési Feltételek

Micro Focus Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Micro Focus Adatvédelmi irányelvek

Micro Focus Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Micro Focus Biztonsági politika

Micro Focus Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Micro Focus GDPR

Micro Focus GDPR

Nem ide vonatkozó

Micro Focus Wikipedia Oldal

Micro Focus Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Micro Focus Partnerprogram

Micro Focus Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Frequently asked questions

Mi az a Micro Focus?

A Micro Focus a DevOps, a hibrid IT -menedzsment, a biztonság és a prediktív elemzések révén átalakítja digitális üzletét a vállalati alkalmazásszoftverekkel.

Milyen támogatást kínál a Micro Focus?

A Micro Focus ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő chat, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Micro Focus ügyfélszolgálatával?

A Micro Focus ügyfélszolgálatával felveheti a kapcsolatot e-mailben, beszélgetést kezdeményezhet egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi a Micro Focus e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: supportline@microfocus.com

Van élő chatje a Micro Focus-nak?

Igen, a Micro Focus támogatja az élő csevegést. Lépjen az oldal aljára:https://www.microfocus.com/en-us/home  and find the chat button.

Hogyan beszélhetek valakivel a Micro Focus-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon: +1-800-632-6265.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.