Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Microsoft Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Microsoft ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Microsoft ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Microsoft webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Microsoft ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Microsoft Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Microsoft ügyfélszolgálatával

Microsoft E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Microsoft ügyfélszolgálati munkatársaival

Microsoft Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Microsoft ügyfélszolgálatával

Microsoft Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Microsoft közösségi fórum-beszélgetéseiben

Microsoft Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Microsoft Instagram

Microsoft Instagram

instagram.com/microsoft/

Microsoft Facebook oldal

Microsoft Facebook oldal

facebook.com/Microsoft

Microsoft Twitter

Microsoft Twitter

twitter.com/microsoft

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Microsoft a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 3 nap .

Útmutató

Élő csevegés SLA

Microsoft a támogató ügynökök általában a csevegés felületen ennyi idő alatt válaszolnak 3 nap .

Útmutató

Call Center SLA

Microsoft az ügyfélszolgálatosok általában ennyi idő alatt veszik fel a telefont 3 nap .

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Microsoft Általános Szerződési Feltételek

Microsoft Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Microsoft Adatvédelmi irányelvek

Microsoft Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Microsoft Biztonsági politika

Microsoft Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Microsoft GDPR

Microsoft GDPR

Nem ide vonatkozó

Microsoft Wikipedia Oldal

Microsoft Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Microsoft Partnerprogram

Microsoft Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Microsoft?

A Microsoft egy szoftver & internetes szolgáltató társaság. A Microsoft a számítógépes szoftverek vezető globális gyártója; hardver számítógéphez, mobil és játékrendszerekhez; és felhőszolgáltatások.

 

Milyen támogatást kínál a Microsoft?

A Microsoft ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: élő chat, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Microsoft ügyfélszolgálatával?

Kapcsolatba léphet a Microsoft ügyfélszolgálatával úgy, hogy csevegést indít egy élő ügynökkel a weboldalukon, vagy üzenetet hagyhat az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha inkább az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.

Mi a Microsoft e-mail címe?

Igen, a Microsoft rendelkezik élő csevegéstámogatással. Nyissa meg a https://support.microsoft.com/en-us/contact/virtual-agent/ webhelyet, és kezdjen el beszélgetni egy élő ügynökkel.

Hogyan beszélhetek valakivel a Microsoftnál?

A Microsoftnak nincsen telefonos ügyfélszolgálata.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.