Moodle Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Moodle ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Moodle ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Moodle webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Moodle ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Lépjen a https://moodle.com/
Moodle Homepage

Moodle Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Moodle ügyfélszolgálatával

Moodle E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Moodle ügyfélszolgálati munkatársaival

Moodle Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Moodle ügyfélszolgálatával

Moodle Call Center Támogatás

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Moodle Instagram

Moodle Instagram

Nem ide vonatkozó

Moodle Facebook oldal

Moodle Facebook oldal

facebook.com/moodle/

Moodle Twitter

Moodle Twitter

twitter.com/moodle

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Moodle Általános Szerződési Feltételek

Moodle Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Moodle Adatvédelmi irányelvek

Moodle Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Moodle Biztonsági politika

Moodle Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Moodle GDPR

Moodle GDPR

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

Moodle Wikipedia Oldal

Moodle Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Moodle Partnerprogram

Moodle Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

A Moodle egy robusztus és teljes értékű nyílt forráskódú tanulási platform, amelynek célja, hogy képessé tegye az oktatókat arra, hogy javítsák világunkat.

Frequently asked questions

Mi az a Moodle?

A Moodle egy robusztus és teljes értékű nyílt forráskódú tanulási platform, amelynek célja, hogy képessé tegye az oktatókat arra, hogy javítsák világunkat.

Milyen támogatást kínál a Moodle?

A Moodle ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Moodle ügyfélszolgálatával?

A Moodle ügyfélszolgálatával felveheti a kapcsolatot úgy, ha üzenetet hagy a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

Mi a Moodle e-mail címe?

A Moodle nem támogatja az e-maileket. Az űrlap kitöltésével veheti fel velük a kapcsolatot: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .

Van élő chatje a Moodle-nek?

Nem, a Moodle nem támogatja az élő csevegést.

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Moodle-nél?

A Moodle nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.

 
Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.