Kapcsolatfelvételi lehetőségek a MyLead Help Desk-nél, beleértve az e-mail támogatást, élő csevegést, Call Center támogatást és tudásbázist.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a MyLead ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a MyLead ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a MyLead webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a MyLead ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A MyLead egy affiliate hálózat, amely a világ minden tájáról származó nagy márkákkal dolgozik, hogy segítsen nekik ügyfeleket szerezni.
A MyLead ügyfélszolgálati csapata élő chat támogatást kínál a honlapjukon.
Felveheti a kapcsolatot a MyLead-del, ha csevegést kezd egy élő ügynökkel a webhelyükön, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy nekik valamelyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
Felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal, ha ír egy e-mailt a support@mylead.global címre.
Igen, ellátogathat erre az oldalra, és megkeresheti a csevegés gombot.
Ha inkább az ügyfélszolgálatot szeretné hívni, forduljon a 48 790 698 100-as számukhoz angol, lengyel, francia, spanyol, orosz, ukrán és német nyelven.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.