Úgy tűnik, hogy a Nakivo ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Nakivo ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Nakivo webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Nakivo ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Nakivo egy adatvédelmi és katasztrófa-helyreállítási megoldás bármilyen méretű vállalkozás számára. Megbízható, automatizált és költséghatékony adatvédelmet biztosít fizikai, virtuális és felhős környezetekben. A Nakivo több mint 500 szállítót és technológiát támogat, köztük a VMware-t, a Hyper-V-t, az Amazon EC2-t, a Microsoft Azure-t és az Office 365-öt. Segíti a szervezeteknek adataik és alkalmazásaik védelmét biztonsági mentésekkel, replikációval és hely-helyreállítással, valamint teszteli katasztrófa-helyreállítási terveiket rendszeres DR drillekkel.
A Nakivo technikai támogatást nyújt ügyfeleinek számos csatornán keresztül, beleértve a telefonos, e-mailes, élő csevegési és webalapú támogatási jegyeket – kapcsolatfelvételi űrlap. Az ügyfelek hozzáférhetnek a Nakivo tudásbázishoz is, ahol önsegítő forrásokat találhatnak, például oktatóanyagokat, felhasználói útmutatókat és GYIK-et. Ezenkívül a Nakivo átfogó helyszíni és távoli képzési lehetőségeket kínál ügyfeleinek, hogy biztosítsák, hogy a legtöbbet hozzák ki Nakivo megoldásukból. Gyors segítséget és inspirációt találhatnak az ügyfelek a közösségi média csatornákon keresztül, a cég weboldalának alján.
Telefon: +44 207 193 1230
E-mail: support@nakivo.com
Támogatási Portál: https://helpcenter.nakivo.com/display/support/
Kapcsolatfelvételi űrlap: https://helpcenter.nakivo.com/display/support/
Tudásbázis: https://helpcenter.nakivo.com/User-Guide/Content/Home.htm
Közösségi Fórum: https://forum.nakivo.com/
A Nakivo ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvétel legjobb módja, ha kérelmet nyújt be a weboldalukon, vagy e-mailben eléri őket a support@nakivo.com címen, valamint telefonos támogatást a + 44 207 193 1230 számon. Az élő csevegés éjjel-nappal elérhető. Kérdését közzéteheti közösségi média fiókjaikon, például a Facebookon, a Twitteren vagy a LinkedIn-en. Igény szerint bármikor elérhető önkiszolgáló tudásbázis, vagy közösségi fórum, ahol gyors tanácsadást nyújthat a társaknak.
A Nakivo robusztus adatvédelmi megoldás az ügyfelek virtuális, fizikai, felhő- és SaaS-környezeteihez.
A Nakivo ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, telefonhívás, élő chat, tudásbázis, ügyfélfórum vagy közösségi média támogatás.
A Nakivóval kapcsolatba léphet a segélyvonaluk felhívásával, e-mailben, tudásbázis, ügyfélfórum vagy élő chat használatával. Alternatív megoldásként használhatja a közösségi média támogatásukat.
Felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal, ha ír egy e-mailt a support@nakivo.com címre.
Igen, a Nakivo rendelkezik élő csevegési támogatással.
Érdeklődni a +44 207 193 1230 telefonszámon lehet.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.