Ingyenes próba

Nielsen Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Nielsen ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Nielsen ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Nielsen webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Nielsen ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Nielsen Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Nielsen ügyfélszolgálatával

Nielsen E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Nielsen ügyfélszolgálati munkatársaival

Nielsen Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Nielsen ügyfélszolgálatával

Nielsen Call Center Támogatás

+1.800.864.1224

Vegyen részt a Nielsen közösségi fórum-beszélgetéseiben

Nielsen Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Nielsen Instagram

Nielsen Instagram

instagram.com/lifeatnielsen/

Nielsen Facebook oldal

Nielsen Facebook oldal

facebook.com/Nielsen/

Nielsen Twitter

Nielsen Twitter

twitter.com/nielsen

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Nielsen Általános Szerződési Feltételek

Nielsen Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Nielsen Adatvédelmi irányelvek

Nielsen Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Nielsen Biztonsági politika

Nielsen Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Nielsen GDPR

Nielsen GDPR

Nem ide vonatkozó

Nielsen Wikipedia Oldal

Nielsen Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Nielsen Partnerprogram

Nielsen Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Frequently asked questions

Mi az a Nielsen?

A Nielsen egy globális mérési és adatelemző cég, amely a lehető legteljesebb és legmegbízhatóbb képet nyújtja a fogyasztókról és a piacokról világszerte.

 

Milyen támogatást kínál a Nielsen?

A Nielsen ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Nielsen-nel?

A Nielsennel felveheti a kapcsolatot telefonon, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

Mi a Nielsen e-mail címe?

A Nielsen nem rendelkezik e-mail támogatással. Az űrlap kitöltésével veheti fel velük a kapcsolatot:

https://www.nielsen.com/us/en/contact-us/client-inquiries/

Van élő chatje a Nielsen-nek?

Nem, a Nielsen nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszéljek valakivel a Nielsen-nél?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon: +1.800.864.1224

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.