Nimble Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Nimble ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Nimble ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Nimble webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Nimble ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Nimble Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Nimble ügyfélszolgálatával

Nimble E-mail támogatás

care@nimble.com

Csevegjen a Nimble ügyfélszolgálati munkatársaival

Nimble Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Nimble ügyfélszolgálatával

Nimble Call Center Támogatás

+ 61 133 156

További információ a Nimble termékeiről

Nimble Tudásbázis

https://support.nimble.com/en/

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Nimble Facebook oldal

Nimble Facebook oldal

facebook.com/nimble/

Nimble Twitter

Nimble Twitter

twitter.com/nimble

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Nimble Általános Szerződési Feltételek

Nimble Általános Szerződési Feltételek

nimble.com/company/terms-of-service/

Nimble Adatvédelmi irányelvek

Nimble Adatvédelmi irányelvek

nimble.com/company/privacy/

Nimble Biztonsági politika

Nimble Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

Nimble Wikipedia Oldal

Nimble Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Nimble Partnerprogram

Nimble Partnerprogram

nimble.com/associate-program/

Helyszín

A Nimble egy közösségi értékesítési és marketing CRM, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy tárolják és rendszerezzék kapcsolataikat.

Frequently asked questions

Mi az a Nimble?

A Nimble egy közösségi értékesítési és marketing CRM, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy tárolják és rendszerezzék kapcsolataikat.

Milyen támogatást kínál a Nimble?

A Nimble ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, telefonhívások, közösségi média támogatás, élő chat, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Nimble-lel?

Felveheti a kapcsolatot a Nimble-lel, ha e-mailt küld nekik, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy nekik az élő chat támogatáson keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.

Mi a Nimble e-mail címe?

Felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal, ha ír egy e-mailt a care@nimble.com címre.

Van élő chatje a Nimble-nek?

Igen, a Nimble rendelkezik élő chat támogatással.

Hogyan beszélhetek valakivel a Nimble-nél?

Ha inkább felhívná a támogatást, ezen a számon megteheti: + 61 133 156.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.