Odoo Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Odoo ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Odoo ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Odoo webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Odoo ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Odoo Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Odoo ügyfélszolgálatával

Odoo E-mail támogatás

info@odoo.com

Csevegjen a Odoo ügyfélszolgálati munkatársaival

Odoo Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Odoo ügyfélszolgálatával

Odoo Call Center Támogatás

+32 2 290 34 90

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Odoo Facebook oldal

Odoo Facebook oldal

facebook.com/odoo

Odoo Twitter

Odoo Twitter

twitter.com/Odoo

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Odoo Általános Szerződési Feltételek

Odoo Általános Szerződési Feltételek

odoo.com/documentation/16.0/legal.html

Odoo Adatvédelmi irányelvek

Odoo Adatvédelmi irányelvek

odoo.com/privacy

Odoo Biztonsági politika

Odoo Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Odoo GDPR

Odoo GDPR

odoo.com/gdpr

Egyéb linkek

Odoo Wikipedia Oldal

Odoo Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Helyszín

Az Odoo egy üzleti menedzsment szoftver, amely olyan eszközöket kínál, mint a CRM, az e-kereskedelem, a számlázás, a könyvelés vagy a gyártás.

Frequently asked questions

Mi az Odoo?

Az Odoo egy üzleti menedzsment szoftver, amely olyan eszközöket kínál, mint a CRM, az e-kereskedelem, a számlázás, a könyvelés vagy a gyártás.

Milyen támogatást kínál az Odoo?

Az Odoo ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, telefonhívások, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Odoo-val?

Felveheti a kapcsolatot az Odoo-val, ha e-mailt küld nekik, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy nekik a kapcsolatfelvételi űrlapjukon keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.

Mi az Odoo e-mail címe?

Az info@odoo.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.

Van élő chatje az Odoo-nak?

Nem, az Odoo nem támogatja az élő csevegést.

Hogyan beszélhetek valakivel az Odoo-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, ezen a számon megteheti: +32 2 290 34 90.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.