Úgy tűnik, hogy a Odoo ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Odoo ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Odoo webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Odoo ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Odoo üzleti menedzsment szoftvercsomag, beleértve a CRM-et, az e-kereskedelmet, a számlázást, a könyvelést és még sok mást.
Az Odoo üzleti menedzsment szoftvercsomag, beleértve a CRM-et, az e-kereskedelmet, a számlázást, a könyvelést és még sok mást.
Az Odoo ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Az Odooval kapcsolatba léphet e-mailben, a forródrótjukon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot az info@odoo.com e-mail címen
Nem, az Odoo nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 (650) 289-8234
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.