Úgy tűnik, hogy a OEKO-TEX ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a OEKO-TEX ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a OEKO-TEX webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a OEKO-TEX ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az OEKO-TEX® 18 független textil- és bőrvizsgáló és kutatóintézetből álló csoport.
Az OEKO-TEX® 18 független textil- és bőrvizsgáló és kutatóintézetből álló csoport.
Az OEKO-TEX ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Az OEKO-TEX-szel kapcsolatba léphet e-mailben, hívhatja a forródrótjukat vagy üzenetet hagyhat valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot az info@oeko-tex.com e-mail címen
Nem, az OEKO-TEX nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +41 44 501 26 00
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.