Az OEKO-TEX ügyfélszolgálati kapcsolattartóinak elérhetőségei, információk a tudásbázisról és a szociális média platformokról
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a OEKO-TEX ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a OEKO-TEX ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a OEKO-TEX webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a OEKO-TEX ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az OEKO-TEX® 18 független textil- és bőrvizsgáló és kutatóintézetből álló csoport.
Az OEKO-TEX® 18 független textil- és bőrvizsgáló és kutatóintézetből álló csoport.
Az OEKO-TEX ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Az OEKO-TEX-szel kapcsolatba léphet e-mailben, hívhatja a forródrótjukat vagy üzenetet hagyhat valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot az info@oeko-tex.com e-mail címen
Nem, az OEKO-TEX nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +41 44 501 26 00
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.