Úgy tűnik, hogy a Olark ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Olark ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Olark webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Olark ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Olark egy szuper egyszerű élő chat szoftver az Ön webhelyéhez.
Az Olark egy szuper egyszerű élő chat szoftver az Ön webhelyéhez.
Az Olark ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet az Olarkkal e-mailben, chatelhet egy élő ügynökkel a weboldalukon, vagy üzenetet hagyhat nekik valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a support@olark.com e-mail címen
Igen, az Olark rendelkezik élő chat támogatással. Menjen az oldalra, és keresse meg a csevegés gombot:https://www.olark.com/
Az Olark nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.