Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oracle Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Oracle ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Oracle ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Oracle webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Oracle ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Oracle Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Oracle Instagram

Oracle Instagram

instagram.com/oracle/

Oracle Facebook oldal

Oracle Facebook oldal

facebook.com/Oracle

Oracle Twitter

Oracle Twitter

twitter.com/oracle

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Oracle Általános Szerződési Feltételek

Oracle Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Oracle Adatvédelmi irányelvek

Oracle Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Oracle Biztonsági politika

Oracle Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Oracle GDPR

Oracle GDPR

Nem ide vonatkozó

Oracle Wikipedia Oldal

Oracle Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Oracle Partnerprogram

Oracle Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az Oracle?

Az Oracle átfogó és teljesen integrált felhőalapú alkalmazásokat és platformszolgáltatásokat kínál.

Milyen támogatást kínál az Oracle?

Az Oracle ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Oracle ügyfélszolgálatával?

 

Az Oracle ügyfélszolgálatával felveheti a kapcsolatot e-mailben, chatelhet egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívhatja őket telefonon, vagy üzenetet hagyhat nekik valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi az Oracle e-mail címe?

 

E-mailben felveheti a kapcsolatot a támogatással itt.

Van élő chatje a Oracle-nek?

Igen, az Oracle támogatja az élő csevegést. Ugrás az oldalra:

https://www.oracle.com/applications/ebusiness/products/email-center/

 

Hogyan beszélhetek valakivel az Oracle-nél?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba velük itt:

 

https://www.oracle.com/support/contact.html

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.