Pipeline Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Pipeline CRM ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Pipeline CRM ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Pipeline CRM webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Pipeline CRM ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Pipeline CRM Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Pipeline CRM  ügyfélszolgálatával

Pipeline CRM E-mail támogatás

CustomerCare@pipelinecrm.com

Csevegjen a Pipeline CRM  ügyfélszolgálati munkatársaival

Pipeline CRM Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Pipeline CRM  ügyfélszolgálatával

Pipeline CRM Call Center Támogatás

+ 1 866-702-7303

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Pipeline CRM  Instagram

Pipeline CRM Instagram

instagram.com/pipelinercrm/

Pipeline CRM  Facebook oldal

Pipeline CRM Facebook oldal

facebook.com/pipelinecrm/

Pipeline CRM  Twitter

Pipeline CRM Twitter

twitter.com/pipelinedeals

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Pipeline CRM  Általános Szerződési Feltételek

Pipeline CRM Általános Szerződési Feltételek

https://pipelinecrm.com/terms/

Pipeline CRM  Adatvédelmi irányelvek

Pipeline CRM Adatvédelmi irányelvek

https://pipelinecrm.com/privacy-policy/

Pipeline CRM  Biztonsági politika

Pipeline CRM Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Pipeline CRM  GDPR

Pipeline CRM GDPR

https://pipelinecrm.com/gdpr/

Egyéb linkek

Pipeline CRM  Wikipedia Oldal

Pipeline CRM Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Pipeline CRM  Partnerprogram

Pipeline CRM Partnerprogram

https://pipelinecrm.com/affiliates/

Helyszín

A Pipeline CRM egy értékesítési platform, amely egyszerű beállítást, gyors integrációt és intuitív eszközöket kínál.

Frequently asked questions

Mi az a Pipeline?

A Pipeline CRM egy értékesítési platform, amely egyszerű beállítást, gyors integrációt és intuitív eszközöket kínál.

Milyen támogatást kínál a Pipeline?

A Pipeline ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, telefonhívások, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Pipeline-nal?

Felveheti a kapcsolatot a Pipeline-nal, ha e-mailt küld nekik, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy nekik a kapcsolatfelvételi űrlapjukon keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.

Mi a Pipeline e-mail címe?

A CustomerCare@pipelinecrm.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.

Van élő chatje a Pipeline-nak?

Nem, a Pipeline nem támogatja az élő csevegést.

Hogyan beszélhetek valakivel a Pipeline-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, kapcsolatba léphet velük telefonon keresztül: + 1 866-702-7303.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.