Roland Help Desk Kapcsolatok: A Roland ügyfélszolgálati csapatával történő kapcsolatfelvételi lehetőségek, beleértve a Call Center támogatást, tudásbázist, fórumot, közösségi médiát és önkiszolgáló támogatást.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Roland ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Roland ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Roland webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Roland ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Roland Corporation az elektronikus hangszerek vezető gyártója és forgalmazója.
A Roland Corporation az elektronikus hangszerek vezető gyártója és forgalmazója.
A Roland ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Rolanddal felveheti a kapcsolatot telefonon, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Roland nem rendelkezik e-mail támogatással.
Nem, a Roland nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon: +61 (02) 9982-8266.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.