Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

RSA Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a RSA ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a RSA ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a RSA webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a RSA ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

RSA Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a RSA ügyfélszolgálatával

RSA E-mail támogatás

support@rsa.com

Csevegjen a RSA ügyfélszolgálati munkatársaival

RSA Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a RSA ügyfélszolgálatával

RSA Call Center Támogatás

800-995-5095

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

RSA Instagram

RSA Instagram

Nem ide vonatkozó

RSA Facebook oldal

RSA Facebook oldal

facebook.com/RSASecure/

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

RSA Általános Szerződési Feltételek

RSA Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

RSA Adatvédelmi irányelvek

RSA Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

RSA Biztonsági politika

RSA Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

RSA GDPR

RSA GDPR

Nem ide vonatkozó

RSA Wikipedia Oldal

RSA Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

RSA Partnerprogram

RSA Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az RSA?

Az RSA olyan technológiát hoz létre, amely segít a biztonság, a kockázatkezelés és a csalás kihívásainak kezelésében a digitális korszakban.

Milyen támogatást kínál az RSA?

Az RSA ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan léphetek kapcsolatba az RSA-val?

Az RSA-val felveheti a kapcsolatot e-mailben, chatelhet egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívhatja a forródrótját, vagy üzenetet hagyhat nekik valamelyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi az RSA e -mail címe?

Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a support@rsa.com e -mail címen

Van élő chatje az RSA-nak?

Igen, az RSA támogatja az élő csevegést. Ugrás az oldalra: https://www.rsa.com/en-us/resources

Hogyan beszélhetek valakivel az RSA-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal itt: https://www.rsa.com/en-us/contact-us

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.