Úgy tűnik, hogy a Sage ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Sage ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Sage webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Sage ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Sage globális piacvezető a technológiában, amely segíti a kis- és középvállalkozásokat a legjobb teljesítményben.
A Sage globális piacvezető a technológiában, amely segíti a kis-és középvállalkozásokat a legjobb teljesítményben.
A Sage ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Sage-el kapcsolatba léphet e-mailben, telefonon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal kapcsolatba léphet, ha e-mailt ír a global.communications@sage.com címre
Nem, a Sage-nek nincs élő chat támogatása.
Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: +44 191 294 3000
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.