Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sage Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Sage ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Sage ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Sage webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Sage ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Sage Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Sage ügyfélszolgálatával

Sage E-mail támogatás

global.communications@sage.com

Csevegjen a Sage ügyfélszolgálati munkatársaival

Sage Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Sage ügyfélszolgálatával

Sage Call Center Támogatás

+44 191 294 3000

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Sage Facebook oldal

Sage Facebook oldal

facebook.com/Sage

Sage Twitter

Sage Twitter

twitter.com/SageUK

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Sage Általános Szerződési Feltételek

Sage Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Sage Adatvédelmi irányelvek

Sage Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Sage Biztonsági politika

Sage Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Sage GDPR

Sage GDPR

Nem ide vonatkozó

Sage Wikipedia Oldal

Sage Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Sage Partnerprogram

Sage Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Sage?

A Sage globális piacvezető a technológiában, amely segíti a kis-és középvállalkozásokat a legjobb teljesítményben. 

Milyen támogatást kínál a Sage?

A Sage ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan léphetek kapcsolatba Sage-el?

A Sage-el kapcsolatba léphet e-mailben, telefonon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi az Sage e-mail címe?

Az ügyfélszolgálattal kapcsolatba léphet, ha e-mailt ír a global.communications@sage.com címre

Van élő chatje az Sage-nek?

Nem, a Sage-nek nincs élő chat támogatása.

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Sage-nél?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: +44 191 294 3000

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.