• Útmutató
  • Salesforce Help Desk Elérhetőségek

Salesforce Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Salesforce ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Salesforce ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Salesforce webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Salesforce ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Salesforce Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Salesforce ügyfélszolgálatával

Salesforce E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Salesforce ügyfélszolgálati munkatársaival

Salesforce Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Salesforce ügyfélszolgálatával

Salesforce Call Center Támogatás

+ 1-800-387-3285

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Salesforce Instagram

Salesforce Instagram

instagram.com/salesforce/

Salesforce Facebook oldal

Salesforce Facebook oldal

facebook.com/salesforce/

Salesforce Twitter

Salesforce Twitter

twitter.com/salesforce

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Salesforce Általános Szerződési Feltételek

Salesforce Általános Szerződési Feltételek

salesforce.com/company/legal/sfdc-website-terms-of-service/

Salesforce Adatvédelmi irányelvek

Salesforce Adatvédelmi irányelvek

salesforce.com/company/privacy/

Salesforce Biztonsági politika

Salesforce Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

Salesforce Wikipedia Oldal

Salesforce Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Salesforce Partnerprogram

Salesforce Partnerprogram

https://partners.salesforce.com/

Helyszín

A Salesforce egy olyan CRM-platform, amely segíti a marketing-, értékesítési-, kereskedelmi-, szerviz- és informatikai csapatok egységes munkáját.

Frequently asked questions

Mi az a Salesforce?

A Salesforce egy olyan CRM-platform, amely segíti a marketing-, értékesítési-, kereskedelmi-, szerviz- és informatikai csapatok egységes munkáját.

Milyen támogatást kínál a Salesforce?

A Salesforce ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: telefonhívások, élő csevegés, közösségi média támogatás, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.

Hogyan léphetek kapcsolatba a Salesforce-szal?

Felveheti a kapcsolatot a Salesforce-szal, ha felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy nekik az élő chat-támogatáson keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.

Mi a Salesforce e-mail címe?

A Salesforce nem támogatja az e-maileket.

Van élő chatje a Salesforce-nak?

Igen, a Salesforce rendelkezik élő csevegési támogatással.

Hogyan beszélhetek valakivel a Salesforce-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, kapcsolatba léphet velük telefonon keresztül: + 1-800-387-3285.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.