Kapcsolatfelvétel SAS ügyfélszolgálattal. Támogatási teléfonszám, e-mail, élő csevegés és közösségi média elérhetőségek, valamint tudásbázis használata.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a SAS ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a SAS ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a SAS webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a SAS ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A SAS az üzleti elemző szoftverek és szolgáltatások vezetője, és az üzleti intelligencia piac legnagyobb független szállítója.
A SAS az üzleti elemző szoftverek és szolgáltatások vezetője, és az üzleti intelligencia piac legnagyobb független szállítója.
A SAS ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A SAS-sal felveheti a kapcsolatot telefonon, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A SAS nem rendelkezik e-mail támogatással.
Nem, a SAS-nak nincs élő chat támogatása.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +61-2 9428 0444
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.