Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SAS Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a SAS ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a SAS ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a SAS webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a SAS ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

SAS Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a SAS ügyfélszolgálatával

SAS E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a SAS ügyfélszolgálati munkatársaival

SAS Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a SAS ügyfélszolgálatával

SAS Call Center Támogatás

+61-2 9428 0444

További információ a SAS termékeiről

SAS Tudásbázis

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

SAS Instagram

SAS Instagram

Nem ide vonatkozó

SAS Facebook oldal

SAS Facebook oldal

facebook.com/SASAustNZ

SAS Twitter

SAS Twitter

twitter.com/sas_anz

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

SAS Általános Szerződési Feltételek

SAS Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

SAS Adatvédelmi irányelvek

SAS Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

SAS Biztonsági politika

SAS Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

SAS GDPR

SAS GDPR

Nem ide vonatkozó

SAS Wikipedia Oldal

SAS Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

SAS Partnerprogram

SAS Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a SAS?

A SAS az üzleti elemző szoftverek és szolgáltatások vezetője, és az üzleti intelligencia piac legnagyobb független szállítója.

Milyen támogatást kínál a SAS?

A SAS ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a SAS-sal?

A SAS-sal felveheti a kapcsolatot telefonon, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

Mi a SAS e-mail címe?

A SAS nem rendelkezik e-mail támogatással.

 

 

Van élő chatje a SAS-nak?

Nem, a SAS-nak nincs élő chat támogatása.

 

Hogyan beszélhetek valakivel a SAS-nál?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +61-2 9428 0444

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.