Úgy tűnik, hogy a Sched ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Sched ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Sched webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Sched ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Sched az első számú platform az ülések regisztrációjához és a részvétel kezeléséhez.
A Sched az első számú platform az ülések regisztrációjához és a részvétel kezeléséhez.
A Sched ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás.
A Scheddel kapcsolatba léphet e-mailben, a forródrótjukon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon.
Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat a support@sched.com címre
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: (+1) 888-312-1777
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.