Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sched Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Sched ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Sched ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Sched webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Sched ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Sched Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Sched ügyfélszolgálatával

Sched E-mail támogatás

support@sched.com

Csevegjen a Sched ügyfélszolgálati munkatársaival

Sched Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Sched ügyfélszolgálatával

Sched Call Center Támogatás

(+1) 888-312-1777

További információ a Sched termékeiről

Sched Tudásbázis

Nem ide vonatkozó

Vegyen részt a Sched közösségi fórum-beszélgetéseiben

Sched Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Sched Instagram

Sched Instagram

instagram.com/schedevents/

Sched Facebook oldal

Sched Facebook oldal

facebook.com/schedsched/

Sched Twitter

Sched Twitter

twitter.com/sched

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Sched Általános Szerződési Feltételek

Sched Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Sched Adatvédelmi irányelvek

Sched Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Sched Biztonsági politika

Sched Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Sched GDPR

Sched GDPR

Nem ide vonatkozó

Sched Wikipedia Oldal

Sched Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Sched Partnerprogram

Sched Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Sched?

A Sched az első számú platform az ülések regisztrációjához és a részvétel kezeléséhez.

Milyen támogatást kínál a Sched?

A Sched ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás.

 

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Sched-del?

A Scheddel kapcsolatba léphet e-mailben, a forródrótjukon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon.

 

Mi a Sched e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat a support@sched.com címre

Van élő chatje a Sched-nek?

Nem, a Sched nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

 

Hogyan beszélhetek valakivel a Sched-nél?

Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: (+1) 888-312-1777

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.