Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Screencast Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a Screencast ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Screencast ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Screencast webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Screencast ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Screencast Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Screencast ügyfélszolgálatával

Screencast E-mail támogatás

Nem ide vonatkozó

Csevegjen a Screencast ügyfélszolgálati munkatársaival

Screencast Élő csevegés támogatás

Élő csevegés gomb a weboldalon

Hívás a Screencast ügyfélszolgálatával

Screencast Call Center Támogatás

+1 (517) 879-5929

További információ a Screencast termékeiről

Screencast Tudásbázis

https://www.techsmith.com/company.html

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Screencast Instagram

Screencast Instagram

Nem ide vonatkozó

Screencast Facebook oldal

Screencast Facebook oldal

facebook.com/TechSmith/

Screencast Twitter

Screencast Twitter

twitter.com/techsmith

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Screencast Általános Szerződési Feltételek

Screencast Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Screencast Adatvédelmi irányelvek

Screencast Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Screencast Biztonsági politika

Screencast Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Screencast GDPR

Screencast GDPR

Nem ide vonatkozó

Screencast Wikipedia Oldal

Screencast Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Screencast Partnerprogram

Screencast Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az a Screencast?

A Screencast egy digitális videofelvétel a számítógép képernyőjéről, és általában audio elbeszélést tartalmaz.

Milyen támogatást kínál a Screencast?

A Screencast ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: élő chat, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a Screencast-tel?

Kapcsolatba léphet a Screencasttel úgy, hogy csevegést kezdeményez egy élő ügynökkel a webhelyükön, felhívja őket, vagy üzenetet hagy az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

Mi a Screencast e-mail címe?

A Screencast nem támogatja az e-maileket. Az űrlap kitöltésével veheti fel velük a kapcsolatot: https://support.techsmith.com/hc/en-us/requests/new.

Van élő chatje a Screencast-nek?

Igen, a Screencast támogatja az élő csevegést. Ugrás az oldalra: https://support.techsmith.com/hc/en-us/categories/203255908?utm_source=product&utm_medium=screencast&utm_campaign=unknown

Hogyan beszélhetek valakivel a Screencast-nél?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba ezen a telefonszámon: +1 (517) 879-5929.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.