Strava ügyfélszolgálati kapcsolattartók, elérhetőségek és információk.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Strava ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Strava ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Strava webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Strava ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Strava egy internetes szolgáltatás az emberi testmozgás nyomon követésére, amely magában foglalja a közösségi hálózat funkcióit.
A Strava egy internetes szolgáltatás az emberi testmozgás nyomon követésére, amely magában foglalja a közösségi hálózat funkcióit.
A Strava ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Strava-val kapcsolatba léphet e-mailben, telefonon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: support@strava.zendesk.com
Nem, a Strava nem rendelkezik élő chat-támogatással.
Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: +18776608899
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.