SugarCRM Help Desk Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a SugarCRM ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a SugarCRM ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a SugarCRM webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a SugarCRM ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

SugarCRM Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a SugarCRM ügyfélszolgálatával

SugarCRM E-mail támogatás

sales@sugarcrm.com

Csevegjen a SugarCRM ügyfélszolgálati munkatársaival

SugarCRM Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a SugarCRM ügyfélszolgálatával

SugarCRM Call Center Támogatás

+ 44 (0)20 3808 8507

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

SugarCRM Instagram

SugarCRM Instagram

instagram.com/sugarcrm/

SugarCRM Facebook oldal

SugarCRM Facebook oldal

facebook.com/sugarcrm

SugarCRM Twitter

SugarCRM Twitter

twitter.com/SugarCRM

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

SugarCRM Általános Szerződési Feltételek

SugarCRM Általános Szerződési Feltételek

sugarcrm.com/legal/terms-of-use/

SugarCRM Adatvédelmi irányelvek

SugarCRM Adatvédelmi irányelvek

sugarcrm.com/legal/privacy-policy/

SugarCRM Biztonsági politika

SugarCRM Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Egyéb linkek

SugarCRM Wikipedia Oldal

SugarCRM Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

SugarCRM Partnerprogram

SugarCRM Partnerprogram

sugarcrm.com/become-reselling-partner/

Helyszín

A SugarCRM egy CRM platform, amely kiküszöböli a holttereket, a zsúfolt munkát vagy az akadályokat az üzleti folyamatból.

Frequently asked questions

Mi az a SugarCRM?

A SugarCRM egy CRM platform, amely kiküszöböli a holttereket, a zsúfolt munkát vagy az akadályokat az üzleti folyamatból.

Milyen támogatást kínál a SugarCRM?

A SugarCRM ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás, telefonhívások, kapcsolatfelvételi űrlap vagy fórum és közösségi támogatás.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot a SugarCRM-mel?

Felveheti a kapcsolatot a SugarCRM-mel, ha e-mailt küld nekik, felhívja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagy a kapcsolatfelvételi űrlapjukon keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.

Mi a SugarCRM e-mail címe?

Felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal, ha ír egy e-mailt a sales@sugarcrm.com címre.

Van élő chatje a SugarCRM-nek?

Nem, a SugarCRM nem támogatja az élő csevegést.

Hogyan beszélhetek valakivel a SugarCRM-nél?

Ha inkább felhívná a támogatást, kapcsolatba léphet velük telefonon keresztül: + 44 (0)20 3808 8507.

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.