Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Útmutató
  • Suse Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Suse Ügyfélszolgálat Elérhetőségek

Úgy tűnik, hogy a Suse ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Suse ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Suse webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Suse ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Suse Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a Suse ügyfélszolgálatával

Suse E-mail támogatás

blunduke@suse.com

Csevegjen a Suse ügyfélszolgálati munkatársaival

Suse Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a Suse ügyfélszolgálatával

Suse Call Center Támogatás

+49-(0)911-740-53-0

További információ a Suse termékeiről

Suse Tudásbázis

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

Suse Instagram

Suse Instagram

Nem ide vonatkozó

Suse Facebook oldal

Suse Facebook oldal

facebook.com/SUSEWorldwide

Suse Twitter

Suse Twitter

twitter.com/SUSE

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Suse Általános Szerződési Feltételek

Suse Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

Suse Adatvédelmi irányelvek

Suse Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

Suse Biztonsági politika

Suse Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

Suse GDPR

Suse GDPR

Nem ide vonatkozó

Suse Wikipedia Oldal

Suse Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

Suse Partnerprogram

Suse Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi a SUSE?

A SUSE példátlan ügyfél választást biztosít és a digitális átváltozásnak ad erőt a vállalatnak azáltal, hogy a hagyományos, a felhő és az edge megoldásokat egyszerűsíti, modernizálja és felgyorsítja. 

Milyen támogatást kínál a SUSE?

A SUSE ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás, fórum támogatás.

 

Hogyan lépek kapcsolatba a SUSE-el?

Kapcsolatba léphet a SUSE-el azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.

 

Mi a SUSE email címe?

Kapcsolatba léphet a támogatásukkal azáltal, hogy egy emailt ír a blunduke@suse.com email címre

Rendelkezik a SUSE élő chattel?

Nem, a SUSE nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszélhetek valakivel a SUSE-ben?

Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a +49-(0)911-740-53-0 telefonszámon

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.