Az ügyfélszolgálati elérhetőségek megtalálása a Tripod webhelyén
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Tripod ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Tripod ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Tripod webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Tripod ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Tripod a legfőbb forrás, amely segít a webhelyek elindításában.
A Tripod a legfőbb forrás, amely segít a webhelyek elindításában.
A Tripod ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Tripoddal e-mailben, vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
Az űrlap kitöltésével kapcsolatba léphet a Tripoddal: https://helpdesk.lycos.com/support/tickets/new
Nem, a Tripodnál nincs élő chat támogatás.
A Tripodnak nincsen telefonos ügyfélszolgálata.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.