Ingyenes próba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

UCAS Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a UCAS ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a UCAS ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a UCAS webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a UCAS ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

UCAS Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a UCAS ügyfélszolgálatával

UCAS E-mail támogatás

feedback@ucas.ac.uk

Csevegjen a UCAS ügyfélszolgálati munkatársaival

UCAS Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a UCAS ügyfélszolgálatával

UCAS Call Center Támogatás

+44 371 468 0468

Vegyen részt a UCAS közösségi fórum-beszélgetéseiben

UCAS Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

UCAS Facebook oldal

UCAS Facebook oldal

facebook.com/ucasonline

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

UCAS Általános Szerződési Feltételek

UCAS Általános Szerződési Feltételek

Nem ide vonatkozó

UCAS Adatvédelmi irányelvek

UCAS Adatvédelmi irányelvek

Nem ide vonatkozó

UCAS Biztonsági politika

UCAS Biztonsági politika

Nem ide vonatkozó

UCAS GDPR

UCAS GDPR

Nem ide vonatkozó

UCAS Wikipedia Oldal

UCAS Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

UCAS Partnerprogram

UCAS Partnerprogram

Nem ide vonatkozó

Helyszín

GYIK

Mi az UCAS?

Az UCAS összeköti az embereket az egyetemi, az egyetem utáni tanulmányokkal, beleértve a tanárképzést, a tanoncképzéseket és szakmai gyakorlatokat.

Milyen támogatást kínál az UCAS?

Az UCAS ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan léphetek kapcsolatba az UCAS-szal?

Az UCAS-szal felveheti a kapcsolatot e-mailben, telefonon keresztül, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi az UCAS e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: feedback@ucas.ac.uk

Van élő chatje az UCAS-nak?

Nem, az UCAS nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszélhetek valakivel az UCAS-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: +44 371 468 0468

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.