UCAS Help Desk Kapcsolatok

Úgy tűnik, hogy a UCAS ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a UCAS ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a UCAS webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a UCAS ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.

Lépjen a https://www.ucas.com/
The piece of text lists various providers and their cookies used for marketing and advertising purposes, such as tracking visitor behavior, optimizing ad relevance, and identifying returning users across different devices. The providers mentioned include Twitter, YouTube, Snapchat, Facebook, and Appnexus, among others. One of the cookies, used by Casale Media, limits the number of times a user is shown the same advertisement to ensure relevance.

UCAS Ügyfélszolgálati Kapcsolattartók

E-mailben vegye fel a kapcsolatot a UCAS ügyfélszolgálatával

UCAS E-mail támogatás

feedback@ucas.ac.uk

Csevegjen a UCAS ügyfélszolgálati munkatársaival

UCAS Élő csevegés támogatás

Nem ide vonatkozó

Hívás a UCAS ügyfélszolgálatával

UCAS Call Center Támogatás

+44 371 468 0468

Vegyen részt a UCAS közösségi fórum-beszélgetéseiben

UCAS Fórum

Nem ide vonatkozó

A közösségi média támogatási kapcsolattartói

UCAS Facebook oldal

UCAS Facebook oldal

facebook.com/ucasonline

SLA-k & Szerződések

Útmutató

E-mail SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Élő csevegés SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Call Center SLA

Nem ide vonatkozó

Útmutató

Fórum SLA

Nem ide vonatkozó

Jogi kapcsolattartók

Egyéb linkek

UCAS Wikipedia Oldal

UCAS Wikipedia Oldal

Nem ide vonatkozó

UCAS Partnerprogram

UCAS Partnerprogram

ucas.com/about-us/partner-ucas

Helyszín

Az UCAS összeköti az embereket az egyetemekkel, az egyetem utáni tanulmányokkal, beleértve a tanárképzést, a szakmai gyakorlatokat és a szakmai gyakorlatokat.

Frequently asked questions

Mi az UCAS?

Az UCAS összeköti az embereket az egyetemi, az egyetem utáni tanulmányokkal, beleértve a tanárképzést, a tanoncképzéseket és szakmai gyakorlatokat.

Milyen támogatást kínál az UCAS?

Az UCAS ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.

 

Hogyan léphetek kapcsolatba az UCAS-szal?

Az UCAS-szal felveheti a kapcsolatot e-mailben, telefonon keresztül, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.

 

Mi az UCAS e-mail címe?

Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: feedback@ucas.ac.uk

Van élő chatje az UCAS-nak?

Nem, az UCAS nem rendelkezik élő chat támogatással.

 

Hogyan beszélhetek valakivel az UCAS-nál?

Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: +44 371 468 0468

Vissza az útmutatóhoz Hozzon létre INGYENES fiókot

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.