Úgy tűnik, hogy a Udacity ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Udacity ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Udacity webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Udacity ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Udacity egy online tanulási platform, amely úttörő hitelesítő programokat kínál olyan területeken, mint a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás, az önvezető autók és egyebek.
A Udacity egy online tanulási platform, amely úttörő hitelesítő programokat kínál olyan területeken, mint a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás, az önvezető autók és egyebek.
A Udacity ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, telefonos központ, közösségi média és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Udacity céggel e-mailben,telefonon, vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
Kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálattal a support@udacity.com címen
Nem, a Udacity nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább hívástámogatást szeretne, lépjen kapcsolatba velük ezen a számon +16509389090
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.