A uKit ügyfélszolgálati elérhetőségei, beleértve az e-mail, közösségi média és önkiszolgáló támogatást.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a uKit ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a uKit ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a uKit webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a uKit ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A uKit egy modern, kód nélküli platform, amely felhatalmazza a kisvállalkozások tulajdonosait egy professzionális digitális identitás megalkotására.
A uKit egy modern, kód nélküli platform, amely felhatalmazza a kisvállalkozások tulajdonosait egy professzionális digitális identitás megalkotására.
A uKit ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a uKittel e-mailben, telefonon vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
Az űrlap kitöltésével kapcsolatba léphet a uKittel:https://ukit.com/contact
Nem, az uKit nem rendelkezik élő chat támogatással.
A uKit nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.