Úgy tűnik, hogy a Upserve ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Upserve ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Upserve webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Upserve ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az Upserve a mágikus hozzávaló, amely segít a vendéglősöknek nagyon sikeresnek lenni, mindent biztosítva, amire szüksége van egy étterem kezelésére, egyetlen hub-ban.
Az Upserve a mágikus hozzávaló, amely segít a vendéglősöknek nagyon sikeresnek lenni, mindent biztosítva, amire szüksége van egy étterem kezelésére, egyetlen hub-ban.
Az Upserve ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás.
Kapcsolatba léphet az Upserve-vel azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet.
Kapcsolatba léphet a támogatásukkal azáltal, hogy egy emailt ír a support@upserve.com email címre
Nem, az Upserve nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a (855) 664-3887 telefonszámon
Köszönjük, hogy feliratkozott a LiveAgentre.
Küldeni fogunk egy üzenetet az e-mail címére, a bejelentkezéshez szükséges adatokkal, amint létrehoztuk a fiókját.
Közvetlenül innen érheti el a fiókját.
Amint a folyamat befejeződött, küldünk önnek egy e-mailt a belépési adataival.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.