A vcita Help Desk ügyfélszolgálati elérhetőségeinek összegyűjtése
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a vcita ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a vcita ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a vcita webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a vcita ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A vcita egy kompakt, gyorsan intelligens alkalmazás, amely lehetővé teszi az egész vállalkozás kezelését az első üdvözléstől az utolsó számláig
A vcita egy kompakt, gyorsan intelligens alkalmazás, amely lehetővé teszi az egész vállalkozás kezelését az első üdvözléstől az utolsó számláig.
A vcita ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A vcitával kapcsolatba léphet e-mailben, telefonon, vagy üzenetet hagyva valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot az info@vcita.com e-mail címen
Nem, a vcita nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 (855) 824-8244
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.