Kapcsolattartási lehetőségek a Verizon ügyfélszolgálattal kapcsolatban. Telefonszámok, e-mail cím és támogatás elérhetőségek.
A regisztrációval elfogadom Feltételek és Adatvedélem.
Úgy tűnik, hogy a Verizon ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Verizon ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Verizon webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Verizon ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Verizon globális vezető innovatív kommunikációs és technológiai megoldásokat kínál, amelyek javítják ügyfeleink életmódját, munkáját, tanulását és játékát.
A Verizon globális vezető innovatív kommunikációs és technológiai megoldásokat kínál, amelyek javítják ügyfeleink életmódját, munkáját, tanulását és játékát.
A Verizon ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Verizonnal kapcsolatba léphet telefonon keresztül, vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
A Verizon nem rendelkezik e-mailes támogatással.
Nem, a Verizon nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha inkább hívástámogatást szeretne, lépjen kapcsolatba velük ezen a számon: +1 800-922-0204
Nagyra értékeljük, hogy regisztrált a LiveAgentre.
A fiók telepítése után azonnal üzenetet küldünk az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a bejelentkezési adatokat.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.